salvaticopiii ovid

Noutati

Succes în noul an școlar!

Data: 11 septembrie 2016

Începem un nou an şcolar cu emoție și bucurie, cu încredere  în șansa de a ne construi un viitor mai bun prin educație. Iar startul în cea mai frumoasă călătorie, cea a cunoaşterii şi devenirii, îl dăm împreună: elevi,  profesori, membri ai comunităţilor locale, părinți.

Dragi copii și tineri, vă asigurăm că voi sunteți cei care dau sens vieţii şi activităţii noastre de dascăli! De aceea, prin tot ceea ce întreprindem, căutăm să vă oferim   bucuria de a vă dezvolta prin educaţie, de a vă dobândi autonomia profesională și socială.

Doamnelor și domnilor profesori, în învățământul dâmbovițean  avem satisfacții multiple dar şi neîmpliniri, speranțe pentru rezultate mai bune… Vă îndemnăm să vă folosiți  forţa intelectuală, resursele de creativitate şi expertiză dovedite pentru a atinge noi performanțe.

Dragi părinţi, trimiteţi copiii la şcoală și bucuraţi-vă alături de ei de un nou început! Suntem   cu   toţii   în   faţa   unor   noi   provocări   cărora le putem  face faţă doar cu tineri formați în spiritul valorilor specifice identității românești, dar și europene.

 Vă dorim un an școlar plin de realizări și satisfacții!

Echipa ISJ Dâmbovița

 

Ședințele publice de repartizare pe posturi/catedre vacante/rezervate din 8 si 9 septembrie 2016, vor avea loc la Școala Gimnaziala "Coresi" Târgoviște, începând cu ora 9

MISIUNEA ISJ DB

Inspectoratul Şcolar Judeţean Dâmbovița este o instituţie publică, ce asigură activităţi de îndrumare, coordonare şi control la cele mai înalte standarde profesionale pentru instituţiile de educaţie şi formare profesională, cu scopul de a contribui la modernizarea și optimizarea calităţii învățământului, oferind beneficiarilor de învățare pe tot parcursul vieții, dobândirea de competențe cheie, alternative educaţionale diversificate, în școli rurale și urbane moderne, pentru consolidarea procesului și o bună incluziune socială, respectând principiul egalității de șanse și de dezvoltare a unei societăți bazate pe cunoaștere, în actualul context European.