-
Inscrierea cadrelor didactice la programul de formare din cadrul Proiectului Curriculum relevant, educatie deschisa pentru toti - CRED, cod SMIS 2014+ 118327, perioada 15 - 22 ianuarie 2021.
-
Modele formulare / tipizate pentru etapele premergătoare contituirii proiectului de încadrare pentru anul școlar 2021-2022
-
Anunț ședință de repartizare 14.01.2021
-
Fișele de evaluare pentru ierarhizarea cadrelor didactice participante la etapele mobilităţii personalului didactic pentru anul școlar 2021-2022
-
Comunicat de Presa
-
Formulare, Cereri, Anexe extrase din Metodologia - cadru privind mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2021-2022 - OMEC 5991/2020
-
Bacalaureat 2021
-
Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19
-
Anunț de selecție a cadrelor didactice pentru constituirea corpului național de experți în management educațional, seria a 17-a
-
Anunț ședință de repartizare 22.12.2020
Noutati
Inscrierea cadrelor didactice la programul de formare din cadrul Proiectului Curriculum relevant, educatie deschisa pentru toti - CRED, cod SMIS 2014+ 118327, perioada 15 - 22 ianuarie 2021.
Modele formulare / tipizate pentru etapele premergătoare contituirii proiectului de încadrare pentru anul școlar 2021-2022
Anunț ședință de repartizare 14.01.2021
Fișele de evaluare pentru ierarhizarea cadrelor didactice participante la etapele mobilităţii personalului didactic pentru anul școlar 2021-2022
Comunicat de Presa
Formulare, Cereri, Anexe extrase din Metodologia - cadru privind mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2021-2022 - OMEC 5991/2020
Bacalaureat 2021
Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19
Anunț de selecție a cadrelor didactice pentru constituirea corpului național de experți în management educațional, seria a 17-a
Anunț ședință de repartizare 22.12.2020
Având în vedere situaţia epidemiologică actuală, obligativitatea respectării normelor de prevenire a răspândirii bolilor în contextul generat de îmbolnăvirea cu virusul Sars COV 2, ţinând cont de activităţile desfăşurate de I.Ş.J. Dâmboviţa în data de 04.12.2020, respectiv distribuirea de dispozitive electronice, tablete – H.G. 756/2020, precum şi activităţile de teleşcoală ce se desfăşoară în instituţia noastră, pentru asigurarea respectării normelor prevăzute de H.G. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României şi măsurile care se aplică pe durata acesteia, şedinţa de repartizare pe posturi / catedre vacantate pe parcursul anului școlar, din data de 04.12.2020, ora 8:30, se reprogramează la o dată ulterioară, ce va fi comunicată în timp util, prin afişare pe site-ul și la avizierul IȘJ Dâmbovița.