-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 13.11.2023
-
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - decembrie 2023 - an școlar 2023-2024
-
Lista posturilor/catedrelor/orelor pentru care se organizează CONCURSURI/TESTĂRI LA NIVELUL UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT pentru Anul școlar 2023-2024 - 2
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 13.10.2023
-
Informare privind implementarea Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 20.09.2023
-
Lista posturilor/catedrelor/orelor pentru care se organizează CONCURSURI/TESTĂRI LA NIVELUL UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT pentru Anul școlar 2023-2024
-
Toate școlile/unitățile conexe care au primit finanțare pentru dotări prin proiecte PNRR își vor derula mai departe investițiile!
-
Guvernul a aprobat repartizarea unor sume - prevăzute în bugetul Ministerului Educației - către bugetele locale
-
Aproape 213.000 elevi, preponderent din mediul rural izolat, vor beneficia de microbuze electrice pentru transportul şcolar, în urma unei investiții PNRR în valoare totală de peste 250 de milioane de euro (fără TVA)
Noutati
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 13.11.2023
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - decembrie 2023 - an școlar 2023-2024
Lista posturilor/catedrelor/orelor pentru care se organizează CONCURSURI/TESTĂRI LA NIVELUL UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT pentru Anul școlar 2023-2024 - 2
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 13.10.2023
Informare privind implementarea Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 20.09.2023
Lista posturilor/catedrelor/orelor pentru care se organizează CONCURSURI/TESTĂRI LA NIVELUL UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT pentru Anul școlar 2023-2024
Toate școlile/unitățile conexe care au primit finanțare pentru dotări prin proiecte PNRR își vor derula mai departe investițiile!
Guvernul a aprobat repartizarea unor sume - prevăzute în bugetul Ministerului Educației - către bugetele locale
Aproape 213.000 elevi, preponderent din mediul rural izolat, vor beneficia de microbuze electrice pentru transportul şcolar, în urma unei investiții PNRR în valoare totală de peste 250 de milioane de euro (fără TVA)
GRADAȚII DE MERIT - SESIUNEA 2023
- OME 4112/28.04.2023 - METODOLOGIA ŞI CRITERIILE PRIVIND ACORDAREA GRADAŢIEI DE MERIT PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR DE STAT ÎN SESIUNEA 2023
- ANEXA nr. 1 la metodologie GRAFICUL desfăşurării concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit - sesiunea 2023
- Numar de locuri repartizate pe categorii de personal
- Fisa autoevaluare_invatamant_prescolar_2023
- Fisa autoevaluare gradatie de merit_inv. primar_2023
- Fisa autoevaluare pentru cadrele didactice din învațamântul gimnazial, liceal, profesional, postliceal - 2023
- Fisa autoevaluare_conducere_indrumare_control_2023
- Fisa autoevaluare_conducere_palate_2023
- Fisa autoevaluare_informatician_2023
- Fisa autoevaluare_contabil_2023
- Fisa autoevaluare_bibliotecar_2023
- Fisa autoevaluare_secretari_2023
- Fisa autoevaluare_Consilieri_ISJ_2023
- Fisa autoevaluare cadre didactice - profesori vocațional-arte_2023
- Fisa autoevaluare directori CSS_2023
- Fisa autoevaluare cadre didactice CSS_2023
- Fisa autoevaluare_profesori_înv. special si special integrat_2023
- Fisa autoevaluare_profesori_CJRAE_2023
- Fisa autoevaluare personal de predare_PALATE_CLUBURI_2023
- Fisa autoevaluare pentru maistri-instructori/profesori pentru instruire practica
Personal didactic, de predare, de conducere, îndrumare și control
- Procedură operațională privind acordarea gradației de merit personalului didactic de predare, de conducere, îndrumare și control, sesiunea 2023
- Cerere de înscriere (Anexa 1 la procedură)
- Declaratie pe propria raspundere (Anexa nr. 4 la procedura)
Personal didactic - auxiliar
- Procedură operațională privind acordarea gradației de merit pentru personalul auxiliar, sesiunea 2023
- Cerere de înscriere (Anexa 1 la procedură)
- Declaratie pe propria raspundere (Anexa nr. 4 la procedura)
GRADAȚII DE MERIT - SESIUNEA 2022
GRADAȚII DE MERIT - SESIUNEA 2022 - Fișe sintetice de autoevaluare
ANUNȚ privind depunerea contestațiilor
Contestațiile la punctajele obținute se pot depune în perioada 8-10.06.2022, fie la secretariatul I.Ș.J. Dâmbovița, Calea Domnească, nr. 127, Târgoviște, în intervalul orar 8:00 - 16:30 sau 8:00 - 14:00 , vinerea, fie online la adresa de e-mail isjdb@isj-db.ro, însoțită de copia documentului de identitate.
Tabel nominal cuprinzand punctajele finale aprobate in CA 22.06.2022
Lista punctajelor obținute la concursul de acordare a gradației de merit 2022
- 1. Fisa sintetica de autoevaluare maistri profesori instruire practica 2022
- 2. Fisa sintetica de autoevaluare pentru cadrele didactice din invatamantul gimnazial liceal profesional postliceal
- 3. Fisa sintetica de autoevaluare pentru personalul de conducere din palatele si cluburile copiilor
- 4. Fisa sintetica de autoevaluare profesori PC CC 2022
- 5. Fisa sintetica de autoevaluare consilier juridic
- 6. Fisa sintetica de autoevaluare pentru cadrele didactice din invatamantul primar
- 7. Fisa sintetica de autoevaluare pentru cadrele didactice din invatamantul prescolar
- 8. Fisa sintetica de autoevaluare pentru administrator de patrimoniu
- 9. Fisa sintetica de autoevaluare contabil 2022
- 10. Fisa sintetica de autoevaluare profesori din CJRAE 2022
- 11. Fisa sintetica de autoevaluare invatamant special 2022
- 12. Fiaa sintetica de autoevaluare bibliotecar 2022
- 13. Fisa sintetica de autoevaluare secretari 2022
- 14. Fisa sintetica de autoevaluare Consilieri
- 15. Fisa sintetica de autoevaluare conducere indrumare control 2022
- 16. Fisa sintetica de autoevaluare MEDIATOR SCOLAR 2022
- 17. Fisa sintetica de autoevaluare informatician 2022
- 18. Fisa sintetica de autoevaluare - laborant 2022
- 19. Fisa sintetica de autoevaluare CSS profesor 2022
- 20. Fisa sintetica de autoevaluare CSS director 2022
- 21. Fisa sintetica de autoevaluare vocational 2022
Legislație, Proceduri, Documente, Număr locuri
- Numar de locuri repartizate pe categorii de personal
- Cerere de inscriere
- Declaratie pe proprie raspundere
- PO Gradatii de merit personal didactic de predare de conducere indrumare si control 2022
- PO Gradatii de merit personal didactic auxiliar
- Metodologie gradatie de merit 2022
- OM 3551 2022
GRADAȚII DE MERIT - SESIUNEA 2021
Contestațiile se pot transmite și prin email, la adresa isjdb@isj-db.ro, în perioada 16 - 18 iunie 2021, până la ora 14.00
- Rezultate finale, după contestații, aprobate în CA al ISJ din 23.06.2021
- Lista punctajelor obținute la concursul de acordare a gradației de merit 2021
- ORDIN pentru aprobarea Metodologiei și criteriilor privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2021
- Numar_locuri_GM_Dambovita 2021
- PO_GM_didactic_predare_conducere_2021_ISJ_DB
- PO_GM_personal_auxiliar_2021_ISJ_DB
- Cerere de înscriere
- Declarație pe proprie răspundere
- Fisa_autoevaluare_directori_CSS_2021
- Fisa_autoevaluare_profesori_CSS_2021
- Fisa_autoevaluare_directori_palate_cluburi_2021
- Fisa_autoevaluare_profesori_palate_cluburi_2021
- Fisa_autoevaluare_conducere_indrumare_control_2021
- Fisa_autoevaluare_invatamant_prescolar_2021
- Fisa_autoevaluare_invatamant_primar_2021
- Fisa_autoevaluare_invatamant_special_2021
- Fisa_autoevaluare_maistri_profesori_instruire_practica_2021
- Fisa_autoevaluare_profesori_2021
- Fisa_autoevaluare_profesori_din_CJRAE_2021
- Fisa_autoevaluare_admin_patrimoniu_2021
- Fisa_autoevaluare_bibliotecar_2021
- Fisa_autoevaluare_contabil_2021
- Fisa_autoevaluare_informatician_2021
- Fisa_autoevaluare_secretari_2021
Gradații de merit, Sesiunea 2020
- Rezultate finale, după contestații, aprobate în CA al ISJ din 27.07.2020
- Lista punctajelor obținute la concursul de acordare a gradației de merit-2020
Contestațiile se pot transmite și prin email, la adresa isjdb@isj-db.ro, în perioada 13-17 iulie 2020
- ORDIN Nr. 4.261 pentru modificarea Metodologiei si criteriilor privind acordarea gradatiei de merit
- Metodologie_gradatie_merit_2020
- Numar_locuri_GM_2020
- PO_GM_didactic_predare_conducere_2020_ISJ_DB
- PO_GM_personal_auxiliar_2020_ISJ_DB
- Fisa_autoevaluare_directori_CSS_2020
- Fisa_autoevaluare_profesori_CSS_2020
- Fisa_autoevaluare_directori_palate_cluburi_2020
- Fisa_autoevaluare_profesori_palate_cluburi_2020
- Fisa_autoevaluare_conducere_indrumare_control_2020
- Fisa_autoevaluare_invatamant_prescolar_2020
- Fisa_autoevaluare_invatamant_primar_2020
- Fisa_autoevaluare_invatamant_special_2020
- Fisa_autoevaluare_maistri_profesori_instruire_practica_2020
- Fisa_autoevaluare_profesori_2020
- Fisa_autoevaluare_profesori_din_CJRAE_2020
- Fisa_autoevaluare_asistent_social_2020
- Fisa_autoevaluare_admin_patrimoniu_2020
- Fisa_autoevaluare_bibliotecar_2020
- Fisa_autoevaluare_contabil_2020
- Fisa_autoevaluare_informatician_2020
- Fisa_autoevaluare_laborant_2020
- Fisa_autoevaluare_secretari_2020
Gradații de merit, Sesiunea 2019
http://www.isj-db.ro/noutati/gradatii-de-merit-2019-rezultate-contestatii
http://www.isj-db.ro/noutati/rezultate-grada-ii-de-merit-2019
http://www.isj-db.ro/noutati/anunt-grada-ie-de-merit-2019
http://www.isj-db.ro/noutati/grada-ii-de-merit-2019
Gradații de merit, Sesiunea 2018
Rezultatele finale ale concursului pentru acordarea gradației de merit
Lista punctaje înainte de contestații
Contestațiile se depun la sediul ISJ Dâmbovița după următorul program:
-Joi, 19 iulie 2018, orele 8,00-16,30
-Vineri, 20 iulie 2018, orele 8,00-14,00
-Luni, 23 iulie 2018, orele 8,00-15,00
Numărul gradațiilor de merit pentru sesiunea 2018
Procedură de acordare a gradației de merit pentru personalul didactic
Procedură de acordare a gradației de merit pentru personalul didactic auxiliar
- Fișa_autoevaluare_profesori_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_inv.primar_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_educatoare_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_maistri_instructori_profesori_pentru_instruire_practica_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_directori_indrumare_control_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_invatamant_special_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_secretar_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_admin_patrimoniu_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_contabil_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_informatician_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_bibliotecar_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_profesori_sport_2018_1.pdf
- Fișa_autoevaluare_directori_palat_14.05.2018_2.pdf (Actualizat la data de 18.05.2018)
- Fișa_autoevaluare_directori_css_los_2018_1.pdf
- Fișa_autoevaluare_profesori_palat_14.05.2018_2.pdf (Actualizat la data de 18.05.2018)
Gradații merit, sesiunea 2017
- Rezultatele înainte de contestații ale concursului pentru obținerea gradațiilor de merit, sesiunea 2017.
- ORDIN Nr. 3.252 pentru modificarea anexei nr. 1 la Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit personalului didactic din invatamantul preuniversitar de stat in sesiunea 2017
- Procedura operațională privind acordarea gradației de merit pentru personalul didactic auxiliar - sesiunea 2017
- Procedura operațională privind acordarea gradației de merit personalului didactic de predare, de conducere, îndrumare și control - sesiunea 2017
- Numărul gradațiilor de merit pe categorii de personal și pe discipline de învățământ
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - învățământ preșcolar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - învățământ primar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - profesori
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - maiștri instructori / profesori pentru instruire practică
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - personal de conducere, îndrumare și control
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - personal de predare din palatul/clubul copiilor
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - profesori logopezi
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - învățământ special integrat
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - profesori asistență psihopedagogică
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - profesori din învăţământul sportiv integrat şi suplimentar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - informaticieni
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - administrator financiar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - administrator de patrimoniu
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - secretar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - bibliotecar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - laborant
OMENCS-6161/2016-Metolodogia de acordare a gradatiei de merit.pdf
Sesiunea 2016- arhivă documente:
Fișele de evaluare pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare și control:
- învățământ preșcolar
- învățământ primar
- profesori
- maiștri instructori /profesori pentru instruire practică
- profesori asistență psihopedagogică
- profesori logopezi - centre logopedice interșcolare
- profesori de educație fizică și sport / antrenori (personal didactic din învățământul integrat și suplimentar)
- învățământ special și special integrat
- personal de conducere, de îndrumare și control
- personal de conducere din palatul/clubul copiilor
- personal de predare din palatul/clubul copiilor
- personal de conducere din clubul sportiv școlar
Fișele de evaluare pentru personalul didactic auxiliar:
- administrator financiar
- administrator patrimoniu
- bibliotecar
- secretar
- laborant
- informatician/analist programator
- mediator școlar
Procedura operațională privind acordarea gradației de merit
Ordinul M.E.N.C.S. nr. 5557/27.10.2015 pentru aprobarea Metodologiei şi a criteriilor privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat, sesiunea 2016
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00