-
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - An școlar 2023-2024 - Semestrul II
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete actualizată la data de 25.03.2024, pentru anul școlar 2024-2025
-
Condiții specifice de ocupare a posturilor/ catedrelor pentru etapele de transfer pentru soluționarea restrângerii de activiatet / pretransfer consimțit între unitățile de învățământ 2024, actualizate la data de 25.03.2024
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete actualizată la data de 15.03.2024, pentru anul școlar 2024-2025
-
Ședința de repartizare pe posturi/catedre pentru completarea normei didactice de predare a personalului didactic la nivelul inspectoratului școlar şi transferarea personalului didactic aflat în restrângere de activitate, din data de 12.03.2024
-
Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea reducerii de activitate începând cu 01.09.2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 28.02.2024
-
Condiții specifice de ocupare a posturilor/ catedrelor pentru etapele de transfer pentru soluționarea restrângerii de activiatet / pretransfer consimțit între unitățile de învățământ 2024
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete publicata la data de 22.02.2024, pentru anul școlar 2024-2025
-
Listele cadrelor didactice declarate în situațiile de restrângere de activitate și completare de catedră
Noutati
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - An școlar 2023-2024 - Semestrul II
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete actualizată la data de 25.03.2024, pentru anul școlar 2024-2025
Condiții specifice de ocupare a posturilor/ catedrelor pentru etapele de transfer pentru soluționarea restrângerii de activiatet / pretransfer consimțit între unitățile de învățământ 2024, actualizate la data de 25.03.2024
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete actualizată la data de 15.03.2024, pentru anul școlar 2024-2025
Ședința de repartizare pe posturi/catedre pentru completarea normei didactice de predare a personalului didactic la nivelul inspectoratului școlar şi transferarea personalului didactic aflat în restrângere de activitate, din data de 12.03.2024
Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea reducerii de activitate începând cu 01.09.2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 28.02.2024
Condiții specifice de ocupare a posturilor/ catedrelor pentru etapele de transfer pentru soluționarea restrângerii de activiatet / pretransfer consimțit între unitățile de învățământ 2024
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete publicata la data de 22.02.2024, pentru anul școlar 2024-2025
Listele cadrelor didactice declarate în situațiile de restrângere de activitate și completare de catedră
Data: 18 martie 2023
Data: 15 martie 2023
Cele mai frecvente întrebări & răspunsuri
INFO/UTILE: https://www.edu.ro/intrebari_frecvente_raspunsuri_faq_inscriere_invatamant_primar_2023_2024
Data: 14 martie 2023
ANUNȚ
Inspectoratul Şcolar Judeţean Dâmboviţa, cu sediul în Târgovişte, str.Calea Domnească, nr.127, judeţul Dâmboviţa, organizează concurs de ocupare a postului vacant de Contabil șef – Compartiment financiar contabilitate
În conformitate cu dispozițiile Hotărârii Guvernului nr.1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice , I.Ș.J Dâmbovița organizează concurs pentru încadrarea pe perioadă nedeterminată pe următorul post:
- 1 post Contabil șef, Compartiment Financiar-Contabilitate, studii superioare
Condițiile generale pentru ocuparea postului:
- Are cetățenie română, cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România ;
- Cunoaște limba română, scris și vorbit;
- Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale ;
- Are capacitate deplină de exercițiu;
- Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- Îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- Nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului, ori contra autorităților, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
ETAPE DE CONCURS |
DATA /PERIOADA |
Observatii |
Depunerea dosarelor de înscriere |
15.03.2023 -28.03.2023 |
La secretariatul ISJ Dâmbovița, Calea Domnească nr.127 |
Verificarea, validarea și afișarea rezultatelor în urma selectiei |
04 aprilie 2023 |
Afișare la sediu ISJ Dâmbovița și pe site-ul instituției |
Depunerea contestațiilor la rezultatele selecției dosarelor |
05 aprilie 2023 – până la ora 16,00 |
La sediul ISJ Dâmbovița |
Publicarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor la selecția dosarelor |
06 aprilie 2023 |
Afișare la sediul ISJ Dâmbovița și pe site-ul instituției |
Proba scrisă |
07 aprilie 2023 – ora 9,00 |
La sediul ISJ Dâmbovița |
Verificarea și afișarea rezultatelor la proba scrisă |
10 aprilie 2023 |
Afișare la sediu ISJ Dâmbovița și pe site-ul instituției |
Depunerea contestațiilor la proba scrisă |
11 aprilie 2023- până la ora 16,00 |
La sediul ISJ Dâmbovița |
Soluționarea și afișarea rezultatelor la soluționarea contestațiilor la proba scrisă |
12 aprilie 2023 |
Afișare la sediul ISJ Dâmbovița și pe site-ul instituției. |
Desfășurarea interviului/probei practice |
13 aprilie 2023 |
La sediul ISJ Dâmbovița |
Publicarea rezultatelor interviului/probei practice |
13 aprilie 2023 |
Afișare la sediu ISJ Dâmbovița și pe site-ul propriu Proba interviului/probei practice NU se contestă |
AFISAREA REZULTATELOR FINALE |
19 aprilie 2023 |
Afișare la sediul ISJ Dâmbovița și pe site-ul instituției. |
Data: 07 martie 2023
- Ședința de repartizare pentru completarea normei didactice de predare a personalului didactic la nivelul inspectoratului școlar şi transferarea personalului didactic disponibilizat prin restrângere de activitate începând cu 01.09.2023, va avea loc VINERI, 10.03.2023, începând cu ora 12:00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița. Candidații vor avea asupra lor documentul de identitate sau procura notarială și documentul de identitate, pentru persoanele care îi reprezintă pe aceștia.
Data: 07 martie 2023
- Comisia de mobilitate constituită la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița, organizează ședință de repartizare în afara perioadei prevăzute în calendarul de mobilitate, pentru candidații rămași nerepartizați sau cu norma incompletă pentru anul școlar 2022-2023, pe posturi / catedre eliberate pe parcursul anului școlar din situații diverse. Repartizarea se va realiza în conformitate cu prevederile Metodologiei - cadru aprobată prin OMEC 5578/2021.
- Ședința de repartizare va avea loc JOI, 09.03.2023, începând cu ora 11:00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița. Candidații vor avea asupra lor documentul de identitate sau procura notarială și documentul de identitate, pentru persoanele care îi reprezintă pe aceștia.
- Lista se actualizează, în cazul în care mai apar noi situații.
Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din data de 09.03.2023
Lista posturilor de consilieri scolari pentru sedinta de repartizare din data de 09.03.2023
Data: 03 martie 2023
Ministerul Educației a lansat, astăzi, secțiunea dedicată Situațiilor de urgență, în cadrul căreia se regăsesc:
- Linkuri utile - resurse privind pregătirea în domeniul situațiilor de urgență;
- Infrastructură școlară – situația clădirilor încadrate/neîncadrate într-o clasă de risc seismic;
- Planificarea, la nivelul unităților de învățământ preuniversitar, a exercițiilor de simulare pentru situații de urgență.
➡ Link secțiune: https://www.edu.ro/situatii_de_urgenta
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00