-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 13.11.2023
-
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - decembrie 2023 - an școlar 2023-2024
-
Lista posturilor/catedrelor/orelor pentru care se organizează CONCURSURI/TESTĂRI LA NIVELUL UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT pentru Anul școlar 2023-2024 - 2
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 13.10.2023
-
Informare privind implementarea Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 20.09.2023
-
Lista posturilor/catedrelor/orelor pentru care se organizează CONCURSURI/TESTĂRI LA NIVELUL UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT pentru Anul școlar 2023-2024
-
Toate școlile/unitățile conexe care au primit finanțare pentru dotări prin proiecte PNRR își vor derula mai departe investițiile!
-
Guvernul a aprobat repartizarea unor sume - prevăzute în bugetul Ministerului Educației - către bugetele locale
-
Aproape 213.000 elevi, preponderent din mediul rural izolat, vor beneficia de microbuze electrice pentru transportul şcolar, în urma unei investiții PNRR în valoare totală de peste 250 de milioane de euro (fără TVA)
Noutati
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 13.11.2023
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - decembrie 2023 - an școlar 2023-2024
Lista posturilor/catedrelor/orelor pentru care se organizează CONCURSURI/TESTĂRI LA NIVELUL UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT pentru Anul școlar 2023-2024 - 2
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 13.10.2023
Informare privind implementarea Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2023-2024, în afara calendarului, în data de 20.09.2023
Lista posturilor/catedrelor/orelor pentru care se organizează CONCURSURI/TESTĂRI LA NIVELUL UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT pentru Anul școlar 2023-2024
Toate școlile/unitățile conexe care au primit finanțare pentru dotări prin proiecte PNRR își vor derula mai departe investițiile!
Guvernul a aprobat repartizarea unor sume - prevăzute în bugetul Ministerului Educației - către bugetele locale
Aproape 213.000 elevi, preponderent din mediul rural izolat, vor beneficia de microbuze electrice pentru transportul şcolar, în urma unei investiții PNRR în valoare totală de peste 250 de milioane de euro (fără TVA)
Proceduri 2023 - 2024
DOCUMENTE MANAGERIALE 2023-2024
Proceduri 2022 - 2023
- ISJ DB PO - monitorizarea programelor de educație remedială
- ISJ DB PO - privind anonimizarea datelor cu caracter personal la olimpiadele și concursurile scolare
- ISJ DB PO - Prevenirea si combaterea violentei si a bullyingului in unitatile de invatamant
- ISJ DB PO - CDS 2023-2024
- ISJ DB PO - privind admiterea la bilingv in anul scolar 2023-2024
Documente SCIM 2023
Proceduri 2021-2022
- ISJ_DB_PO_activitati_educative
- PO_selectie_metodisti_2021-2022
- PO_inscriere_grad_didactic_I_2021
- PO_inscriere_grad_didactic_II_2021
- ISJ_DB_PO_267_18.10.2021_CA_online_uniti
- ISJ_DB_PO_constituire_corp_metodisti_2021_2022
- ISJ_DB_PO_CDS_2022-2023
- ISJ_DB_PO_desfasurare_misiuni_audit
- ISJ_DB_PO_misiuni_audit_ad-hoc
Proceduri 2020-2021
- ISJ_DB_PO_incompatibilitati_conflict_interese_pantouflage
- ISJ_DB_PO_inspectie_generala_2021
- ISJ_DB_PO_inspectii_specialitate_reclamatii_2021
- ISJ_DB_PO_inspectii_tematice
- ISJ_DB_PO_amanare_sustinere_probe_grad_II
- ISJ_DB_PO_aprobare_scenarii_funcționare+DSP+CJSU
- ISJ_DB_PO_CDS_2021-2022_ISJ_DB
- ISJ_DB_PO_dispozitive_electronice_Scoala_de_Acasa
- ISJ_DB_PO_dispozitive_electronice_Scoala_de_acasa_revizuita
- ISJ_DB_PO_evaluare directori_2020-2021
- ISJ_DB_PO_evaluare_RED_ISJ_DB_2020
- ISJ_DB_PO_inscriere_grad_I_2020-2021
- ISJ_DB_PO_inscriere_grad_II_2020-2021
- ISJ_DB_PO_inscrierea_echivalarea_studii_elevi_07.10.2020
- ISJ_DB_PO_ISJ_DB_monitorizare_UI
- ISJ_DB_PO_organizare_concurs_unitate_2020-2021
- ISJ_DB_PO_realizare_inspectii_specialitate_online
- ISJ_DB_PO_selectie_metodisti_2020_2021
- ISJ_DB_Procedura_acces_context_pandemie
Documente SCIM 2022
- 1-ISJ_DB_PO_comisie_SCIM
- 2-ISJ_DB_PO_implementare_SCIM
- 3-ISJ_DB_Regulament_SCIM_revizuit
- 4-ISJ_DB_PO_elaborare_cod_etica
- 5-ISJ_DB_Cod_etica_revizuit_2021
- 6-ISJ_DB_PO_desemnare_consilier_integritate
- 7-ISJ_DB_PO_codificare proceduri
- 8-ISJ_DB_PO_monitorizare_performante
- 9-ISJ_DB_PO_evaluare_performante
- 10-ISJ_DB_Raport_monitorizare_performante_2021
- 11-ISJ_DB_Raport_stadiu_implementare_SCIM_2021
- 12-ISJ_DB_Raport_indeplinire_Program_dezvoltare_2021
- 13-ISJ_DB_PO_stabilirea obiectivelor
- 14-ISJ_DB_PO_stabilirea si reevaluarea obiectivelor
- 15-ISJ_DB_PO_planificarea resurselor in vederea realizarii obiectivelor
- 16-ISJ_DB_PO_raportare_realizare_activitati
- 17-ISJ_DB_Lista_obiective_generale_specifice_2022
- 18-ISJ_DB_Lista_obiective_activitati_2022
- 19-ISJ_DB_Lista_obiectivelor_indicatori_performanta_2022
- 20-ISJ_DB_PS_managementul_riscurilor_DB
- 21-ISJ_DB_PO_determinare_expunere_risc
- 22-ISJ_DB_Lista_identificare_riscuri_2022
- 23-ISJ_DB_Formular_analiza_riscuri_2022
- 24-ISJ_DB_Registrul_riscurilor_2022
- 25-ISJ_DB_Profil_risc_si_limita_toleranta_2022
- 26-ISJ_DB_Plan_implementare_masuri_control_2022
- 27-ISJ_DB_Lista_inventariere_documente_2022
- 28-ISJ_DB_PO_perfectionare personal
- 29-ISJ_DB_Plan_anual_perfectionare_2021-2022
- 30-ISJ_DB_PO_dezvoltare_strategii_control
- 31-ISJ_DB_PO_supraveghere_activitati
- 32-ISJ_DB_Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM
- 33-ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2022
- 34-ISJ_DB_Strategia_supraveghere_SCIM_2022
- 35-ISJ_DB_PO_asigurarea continuitatii
- 36-ISJ_DB_PO_verificare_evaluare_control_intern
- 37-ISJ_DB_Plan_autoevaluare_SCIM_2021
- 38-ISJ_DB_Chestionar_autoevaluare_SCIM_2021
- 39-ISJ_DB_PS_semnalare_neregularitati
- 40-ISJ_DB_PS_inventariere_functii_sensibile
- 41-ISJ_DB_Lista_functii_sensibile_2022
- 42-ISJ_DB_Plan_diminuare_riscuri_functii_sensibile_2022
Documente SCIM 2021
- 1_PO_195_03.12.2019_desemnare comisie SCIM
- 2-Decizia_SCIM_1030 si 1131
- 3_Decizia_responsabili_riscuri_2020-2021
- 4_PO_196_06.12.2019_implementarea SCIM
- 5_Decizia_1203_17.09.2018_revizuire_Regulament SCIM
- 6_Regulament_SCIM_revizuit_17.09.2018
- 7_PO_197_09.12.2019_elaborarea codului de etica
- 8_Decizia_1278_30.10.2018_revizuire_Cod etică
- 9_Cod_etica_ISJ_DB_30.10.2018
- 10_PO_198_09.12.2019_desemnare consilier integritate
- 11_Decizia_1011_11.09.2019_consilier_integritate
- 12_PO_199_10.12.2019_codificare proceduri
- 13_PO_200_13.12.2019_monitorizare_performante_ISJ_DB
- 14_PO_202_16.12.2019_evaluarea performantelor
- 15_Raport_monitorizare_performante_ISJ_2020
- 16_Raport_stadiu_implementare_SCIM_2020
- 17_Raport_indeplinire_Program_dezvoltare_SCIM_2020
- 18_PO_203_18.12.2019_stabilirea obiectivelor
- 19_PO_204_19.12.2019_stabilirea si reevaluarea obiectivelor
- 20_PO_205_19.12.2019_planificarea resurselor in vederea realizarii obiectivelor
- 21_PO_206_19.12.2019_raportarea periodica a realizarii activitatilor asociate obiectivelor
- 22_Lista_obiective_generale_specifice_ISJ_2021_SCIM
- 23_Lista_obiective_activitati_ISJ_2021_SCIM
- 24_Lista_obiectivelor_indicatori_performanta_ISJ_2021_SCIM
- 25_PO_207_20.12.2019_managementul_riscurilor_DB
- 26_PO_208_20.12.2019_determinare_expunere_risc
- 27_Lista_identificare_riscuri_ISJ_2021_SCIM
- 28_Formular_analiza_riscuri_ISJ_2021_SCIM
- 29_Registrul_riscurilor_ISJ_2021_SCIM
- 30_Profil_risc_si_limita_toleranta_ISJ_2021_SCIM
- 31_Plan_implementare_masuri_control_ISJ_2021_SCIM
- 32_Raport_anual_gestionare_riscuri_2020
- 33_Informare_anuală_gestionare_riscuri_2020
- 34_Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2021_SCIM
- 35_PO_209_20.12.2019_perfectionare personal angajat ISJ
- 36_Plan_anual_perfectionare_ISJ_2021
- 37_PO_210_23.12.2019_dezvoltarea si implementarea strategiilor de control
- 38_PO_211_23.12.2019_supravegherea desfășurării activitatilor
- 39_Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_dec.2020
- 40_ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2021
- 41_Strategia_supraveghere_SCIM_2021
- 42_PO_212_30.12.2019_asigurarea continuitatii
- 43_PO_213_30.12.2019_realizarea verificarii si evaluarii controlului intern
- 44_Decizia_procedura_autoevaluare_SCIM_2020
- 45_Plan_autoevaluare_SCIM_2020_ISJ_DB
- 46_Chestionar_autoevaluare_2020_ISJ_DB_SCIM
- 47_PS_214_30.12.2019_semnalare_neregularități
- 48_PS_215_30.12.2019_inventariere_functii_sensibile
- 49_Lista_functii_sensibile_2021_ISJ_DB
- 50_Decizia_functii_sensibile_2021
- 51_Plan_diminuare_riscuri_functii_sensibile_2021_SJ_DB
- 52_Decizie nr.894/08.07.2021, privin revizuirea codului de etică al ISJ Dâmbovița
Documente SCIM 2020
- 1_Raport_semestrial_monitorizare_performante_ISJ_Sem.I_2019_2020
- 2_Raport_stadiu_implementare_SCIM_2019
- 3_Raport_indeplinire_Program_dezvoltare_SCIM_2019
- 4_Lista_obiective_generale_specifice_ISJ_2020_SCIM
- 5_Lista_obiective_activitati_ISJ_2020_SCIM
- 6_Lista_obiectivelor_indicatori_performanta_ISJ_2020_SCIM
- 7_Lista_identificare_riscuri_ISJ_2020_SCIM
- 8_Formular_analiza_riscuri_ISJ_2020_SCIM
- 9_Registrul_riscurilor_ISJ_2020_SCIM
- 10_Profil_risc_si_limita_toleranta_ISJ_2020_SCIM
- 11_Plan_implementare_masuri_control_ISJ_2020_SCIM
- 12_Raport_anual_gestionare_riscuri_2019
- 13_Informare_anuală_gestionare_riscuri_2019
- 14_Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2020_SCIM
- 15_Plan_anual_perfectionare_ISJ_2020
- 16_Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_dec.2019
- 17_ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2020
- 18_Strategia_supraveghere_SCIM_2020
- 19_Plan_autoevaluare_SCIM_2019_ISJ_DB
- 20_Chestionar_autoevaluare_2019_ISJ_DB_SCIM
- 21_Lista_functii_sensibile_2020_ISJ_DB
- 22_Plan_diminuare_riscuri_functii_sensibile_2020_ISJ_DB
- PO_195_03.12.2019_desemnare comisie SCIM
- PO_196_06.12.2019_implementarea SCIM
- PO_197_09.12.2019_elaborarea codului de etica
- PO_198_09.12.2019_desemnare consilier integritate
- PO_199_10.12.2019_codificare proceduri
- PO_200_13.12.2019_monitorizare_performante_ISJ_DB
- PO_202_16.12.2019_evaluarea performantelor
- PO_203_18.12.2019_stabilirea obiectivelor
- PO_204_19.12.2019_stabilirea si reevaluarea obiectivelor
- PO_205_19.12.2019_planificarea resurselor in vederea realizarii obiectivelor
- PO_206_19.12.2019_raportarea periodica a realizarii activitatilor asociate obiectivelor
- PO_207_20.12.2019_managementul_riscurilor_DB
- PO_208_20.12.2019_determinare_expunere_risc
- PO_209_20.12.2019_perfectionare personal angajat ISJ
- PO_210_23.12.2019_dezvoltarea si implementarea strategiilor de control
- PO_211_23.12.2019_supravegherea desfășurării activitatilor
- PO_212_30.12.2019_asigurarea continuitatii
- PO_213_30.12.2019_realizarea verificarii si evaluarii controlului intern
- PS_214_30.12.2019_semnalare_neregularități
- PS_215_30.12.2019_inventariere_functii_sensibile
Documente SCIM 2019
- 1_PO_134_02.02.2018_desemnare comisie SCIM
- 2_Decizia_1206_17.09.2018_Comisia_SCIM
- 3_Decizia_1207_17.09.2018_Responsabili_riscuri
- 4_PO_133_01.02.2018_implementarea SCIM
- 5_Decizia_1203_17.09.2018_revizuire_Regulament SCIM
- 6_Regulament_SCIM_revizuit_17.09.2018
- 7_PO_137_09.02.2018_elaborarea codului de etica
- 8_Cod_etica_ISJ_DB_30.10.2018
- 9_PO_136_09.02.2018_desemnare consilier integritate
- 10_Decizia_1288_19.11.2018_Consilier etica
- 11_PO_135_02.02.2018_codificare proceduri
- 12_Procedura_monitorizare_performante_ISJ_DB
- 13_PO_141_13.02.2018_evaluarea performantelor
- 14_Raport_semestrial_monitorizare_performante_ISJ_Sem.I_2017-2018
- 15_Raport_semestrial_monitorizare_performante_ISJ_Sem.II_2017-2018
- 16_Raport_stadiu_implementare_SCIM_îndeplinire_Program_dezvoltare_2018
- 17_PO_145_14.02.2018_stabilirea obiectivelor
- 18_PO_147_14.02.2018_stabilirea si reevaluarea obiectivelor
- 19_PO_148_15.02.2018_planificarea resurselor in vederea realizarii obiectivelor
- 20_PO_149_15.02.2018_raportarea periodica a realizarii activitatilor asociate obiectivelor
- 21_Lista_obiective_generale_specifice_ISJ_2019_SCIM
- 22_Lista_obiective_activitati_ISJ_2019_SCIM
- 23_Lista_obiectivelor_indicatori_performanta_ISJ_2019_SCIM
- 24_Procedura_managementul_riscurilor_DB
- 25_PO_131_01.02.2018_privind determinarea expunerii la risc la nivelul ISJ
- 26_Lista_identificare_riscuri_ISJ_2019_SCIM
- 27_Formular_analiza_riscuri_ISJ_2019_SCIM
- 28_Registrul_riscurilor_ISJ_2019_SCIM
- 29_Profilul_de_risc_si_limita_toleranta_ISJ_2019_SCIM
- 30_Plan_implementare_masuri_control_ISJ_2019_SCIM
- 31_Informare_anuală_gestionare_riscuri_2018
- 32_Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2019_SCIM
- 33_PO_162_27.02.2018_perfectionare personal angajat ISJ
- 34_Plan_anual_perfectionare_ISJ_2019
- 35_PO_156_19.02.2018_dezvoltarea si implementarea strategiilor de control
- 36_PO_154_19.02.2018_supravegherea desfășurării activitatilor
- 37_Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_dec.2018
- 38_Strategia_supraveghere_SCIM_2019
- 39_PO_146_14.02.2018_asigurarea continuitatii
- 40_ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2019
- 41_PO_155_19.02.2018_realizarea verificarii si evaluarii controlului intern
- 42_Chestionar_autoevaluare_2018_ISJ_DB_SCIM
- 43_Plan_autoevaluare_SCIM_2018_ISJ_DB
- 44_ISJ_DB_Anexa 4.2_31.12.2018
Documente SCIM 2018
- Comisia SCMI 2018
- Regulament de organizare si functionare a Comisiei de monitorizare, coordonare si indrumare metodologica a implementatii si dezvoltarii sistemului de control intern managerial
- Manual SCIM
- Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice
- INSTRUCTIUNE Nr. 1 privind aplicarea unitara la nivelul unitatilor de invatamant preuniversitar a Standardului 9 - Proceduri prevazut in Codul controlului intern managerial al entitatilor publice, aprobat prin Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 600/2018
- Decizia_1346_03.11.2017_Comisia_SCIM
- Regulament_SCIM_2016_ISJ_in vigoare
- Raport_anual_monitorizare_performante_ISJ_2016-2017_SCIM
- Raport_stadiu_implementare_SCIM_ISJ_30.06.2017 si îndeplinire_Program_dezvoltare_2017
- Raport_stadiu_implementare_SCIM_ISJ_31.12.2017 si îndeplinire_Program_dezvoltare_2017
- Lista obiectivelor generale si specifice_2018_SCIM
- Lista_obiective_activitati_ISJ_2018_SCIM
- Lista inventarierea obiectivelor si indicatorilor de performanță_ISJ_2018_SCIM
- Lista_identificare_riscuri_ISJ_2018_SCIM
- Formular_analiza_riscuri_ISJ_2018_SCIM
- Registrul_riscurilor_ISJ_2018_SCIM_EGR
- Procedura_managementul_riscurilor_DB_119.15.12.2017
- Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2018_SCIM
- Plan_anual_perfectionare_ISJ_2018
- Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_29.08.2017
- Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_03.11.2017
- ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2018
- Strategia_supraveghere_SCIM_2018
- Plan_implementare_SCIM_2018
- Chestionar_autoevaluare_ISJ_DB_SCIM_2017
- Plan_autoevaluare_SCIM_2017
Documente SCIM 2017
- Regulament_SCIM_2016_ISJ.pdf
- Raport_anual_monitorizare_performante_ISJ_2016.pdf
- Raport_stadiu_realizare_Program_dezvoltare_SCMI_2016.pdf
- Lista_obiectivelor_generale_si_specifice_2017.pdf
- Lista_obiective_activitati_ISJ_2017.pdf
- Lista_inventarierea_obiectivelor_si_indicatorilor_ISJ_2017.pdf
- Lista_identificare_riscuri_ISJ_2017.pdf
- Analiza_riscuri_2017.pdf
- Registrul_riscurilor_2017.pdf
- Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2017.pdf
- DB_ISJ_Program_dezvoltare_SCMI_2017.pdf
- Plan_implementare_SCMI_2017.pdf
- Strategia_supraveghere_2017.pdf
Documente SCIM 2016
- ORDIN privind modificarea și completarea Ordinului secretarului general al Guvernului nr. 400/2015 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice
- ORDIN pentru aprobarea Normelor metodologice privind coordonarea, îndrumarea metodologică și supravegherea stadiului implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial la entitățile publice
- Programul de dezvoltare a sistemului de control intern /managerial al Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița pentru anul 2016
- Lista obiectivelor generale și specifice stabilite la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița
- Lista activităților și acțiunilor pentru realizarea obiectivelor la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița
- Inventarierea indicatorilor de rezultat/de proces la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița
- Ordinul nr. 400/12.06.2015 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice
- ORDIN nr. 808 din 8 iulie 2015 privind abrogarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 946/2005pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial, cuprinzând standardele de control intern/managerial la entităţile publice şi pentru dezvoltarea sistemelor de control intern/managerial
TEL VERDE MEN: 0800801100
TEL VERDE ISJ: 0800816245
Numere de telefon pentru sesizarea neregularitatilor in timpul examenelor si concursurilor
Adresa Calea Domnească nr. 127, Targoviste, Dambovita
Telefon 0245.211.891
Fax 0245.613.723
Email isjdb@isj-db.ro
Program de lucru
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00
educatiepentruviitor.edu.ro
– site dedicate semnalării eventualelor fapte de corupție