-
Lista finală a cadrelor didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de v
-
Lista condițiilor de ocupare a posturilor / catedrelor actualizată pentru etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ aprobate de comisia de mobilitate constituită la nivelul IȘJ Dâmbovița
-
Anunt Simulare Evaluare Nationala clasa a VIII-a
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete actualizată la data de 15.03.2023, pentru anul școlar 2023-2024
-
Înscrierea în învățământul primar 2023 - 2024
-
Concurs de ocupare a postului vacant de Contabil șef – Compartiment financiar contabilitate
-
Erată privind corecția unor erori materiale curpinse în lista posturilor didactice/catedrelor publicată la data de 21.02.2023, pentru an școlar 2023-2024
-
Ședința de repartizare a cadrelor didactice aflate în situația de reducere de normă începând cu 01.09.2023
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2022-2023 - 09.03.2023
-
Comunicat Ministerul Educației - Secțiune dedicată Situațiilor de urgență
Noutati
Lista finală a cadrelor didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de v
Lista condițiilor de ocupare a posturilor / catedrelor actualizată pentru etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ aprobate de comisia de mobilitate constituită la nivelul IȘJ Dâmbovița
Anunt Simulare Evaluare Nationala clasa a VIII-a
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete actualizată la data de 15.03.2023, pentru anul școlar 2023-2024
Înscrierea în învățământul primar 2023 - 2024
Concurs de ocupare a postului vacant de Contabil șef – Compartiment financiar contabilitate
Erată privind corecția unor erori materiale curpinse în lista posturilor didactice/catedrelor publicată la data de 21.02.2023, pentru an școlar 2023-2024
Ședința de repartizare a cadrelor didactice aflate în situația de reducere de normă începând cu 01.09.2023
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2022-2023 - 09.03.2023
Comunicat Ministerul Educației - Secțiune dedicată Situațiilor de urgență
Data: 02 februarie 2023
- Comisia de mobilitate constituită la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița, organizează ședință de repartizare în afara perioadei prevăzute în calendarul de mobilitate, pentru candidații rămași nerepartizați sau cu norma incompletă pentru anul școlar 2022-2023, pe posturi / catedre eliberate pe parcursul anului școlar din situații diverse. Repartizarea se va realiza în conformitate cu prevederile Metodologiei - cadru aprobată prin OMEC 5578/2021.
- Ședința de repartizare va avea loc VINERI, 03.02.2023, începând cu ora 13:00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița. Candidații vor avea asupra lor documentul de identitate sau procura notarială și documentul de identitate, pentru persoanele care îi reprezintă pe aceștia.
- Lista se actualizează, în cazul în care mai apar situații.
Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din data de 03.02.2023
Data: 27 ianuarie 2023

Data: 17 ianuarie 2023
Formulare, tipizate, cereri, fișe de evaluare pentru mobilitatea personalului didactic aferente anului școlar 2023-2024 au fost publicate în secțiunea dedicată la adresa : https://isj-db.ro/managementul-resurselor-umane-formulare-cereri
Data: 06 ianuarie 2023
În contextul reluării cursurilor începând cu data de 9 ianuarie 2023, Ministerul Educației a organizat o videoconferință cu inspectorii școlari generali.
În cadrul întâlnirii, doamna ministru Ligia Deca le-a comunicat participanților concluziile discuțiilor desfășurate ieri, 5 ianuarie, la Ministerul Sănătății, cu direcțiile de sănătate publică din țară.
Ministrul Educației a încurajat inspectorii să sprijine școlile pentru a continua procesul educațional în condiții normale, să pună accent pe prevenție, să încurajeze o stare de calm și să se consulte cu Ministerul Educației în situația excepțională în care o unitate de învățământ solicită suspendarea temporară a cursurilor, în baza temeiului legal, respectiv articolul 9 din ROFUIP.
În cadrul ședinței, Ministerul Educației a transmis o serie de materiale informative elaborate de INSP cu privire la măsurile de prevenire a răspândirii virusului gripal.
Recomandarea a fost ca accentul să fie pus pe prevenție, să existe o comunicare strânsă cu direcțiile de sănătate publică județene (DSP) și să se țină cont de recomandările făcute de acestea.
În acest context, inspectoratele școlare vor colabora cu direcțiile de sănătate publică județene și cu Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București, în vederea explicării și accesibilizării măsurilor de prevenire a îmbolnăvirilor în unitățile de învățământ, având următoarele obligații:
a) desemnarea unei persoane responsabile de comunicarea permanentă cu direcțiile de sănătate publică;
b) comunicarea către unitățile de învățământ a măsurilor de prevenire a îmbolnăvirilor cu virusul gripal, transmise de Ministerul Sănătății, inclusiv sub forma unui ghid practic pe înțelesul tuturor;
c) informarea Ministerului Educației cu privire la orice situație excepțională din punct de vedere epidemiologic constatată în unitățile de învățământ.
Conducerile unităților de învățământ preuniversitar au următoarele obligații:
a) diseminarea către părinții sau reprezentanții legali ai elevilor/preșcolarilor/antepreșcolarilor a informațiilor cu privire la recunoașterea simptomelor de gripă sau alte infecții respiratorii, în vederea realizării triajului epidemiologic zilnic la domiciliu, înainte de intrarea copilului în colectivitate, conform ghidului transmis de Ministerul Sănătății;
b) realizarea triajului zilnic în colectivități școlare la începutul primei ore de curs a fiecărui schimb;
c) asigurarea materialelor necesare pentru dezinfecția periodică a mâinilor și suprafețelor;
d) efectuarea dezinfecției periodice a spațiilor de învățământ;
e) aerisirea periodică a încăperilor;
f) instruirea elevilor cu privire la comportamentul adecvat, în caz de tuse sau strănut, astfel încât să nu răspândească virusul gripal, recomandarea utilizării batistelor de unică folosință;
g) recomandarea folosirii măștilor de protecție sanitară, atât pentru personal cât și pentru elevi/preșcolari;
h) informarea părinților sau a reprezentanților legali cu privire la necesitatea consultării medicului de familie la apariția simptomelor respiratorii pentru stabilirea indicațiilor terapeutice, izolării și efectuării unor eventuale investigații suplimentare.
Data: 04 ianuarie 2023
- Comisia de mobilitate constituită la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița, organizează ședință de repartizare în afara perioadei prevăzute în calendarul de mobilitate, pentru candidații rămași nerepartizați sau cu norma incompletă pentru anul școlar 2022-2023, pe posturi / catedre eliberate pe parcursul anului școlar din situații diverse. Repartizarea se va realiza în conformitate cu prevederile Metodologiei - cadru aprobată prin OMEC 5578/2021.
- Ședința de repartizare va avea loc VINERI, 06.01.2023, începând cu ora 09:00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița. Candidații vor avea asupra lor documentul de identitate sau procura notarială și documentul de identitate, pentru persoanele care îi reprezintă pe aceștia.
- Lista se actualizează, în cazul în care mai apar situații.
Data: 23 decembrie 2022
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00